MY CLICK. Get yours at bighugelabs.com/flickr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Booked your hotel here.

Monday, October 6, 2008

Hari Raya-Family Gathering.

Sunday is the fifth days of Hari Raya and a very special day for us .We have a family gathering on my wife side.So i captured a few candids shots.I tell you what, every where we go for raya gathering always the children will tell the most stories such as sing a song of hari raya and the most interesting episode is baby cries .
Hi..that me posing with my mother in law,lovely wife and daughter.My two sons could not attend the gathering (medical leave i suppose)hehehe..consume too much carbonate drink and rendang.

7 comments:

Unknown said...

uncleawang,
Peh buleh tahan ramai kaum kerabat! DSLR pun banyak juga tu :O

Anonymous said...

Assalamu'alaikum Uncle Awang

Selamat Hari Raya Idil Fitri 1429H. Moga tidak terlalu lambat untuk diucapkan. Tampak ketokohan dan segaknya dalam pakaian baju melayu dihari raya tambah lagi mood ria dihari mulia bersama sanak saudara.

Maaaf Zahir dan Batin

Unknown said...

Akmal,
Terlalu ramai,ini sebahgian dari keluarga isteri belum lagi kerabat dari uncle sendiri hahaha.Baja Sarawak memang subor hehehe.

Unknown said...

Salam Saudara,
Selalu nya Hari Raya saja kita boleh berjumpa..masa lain tu..tah sibuk kah tak sibuk kah..masing-masing buat hal sendiri.Terima Kasih dan Selamt Hari Raya.

mama said...

Assalammualaikum..SElamat Hari Raya Aidilfitri... Hai, Awang. Just call me mama, i always go through your website..what a big family you have.. may i know, how many children you have?? only 3 of them or you dont mentioned all of them...as i know man like you will have more than 3 children..well ,awang. kadang2 apa yang kita tidak suka itulah yang akan membantu dan akan lebih concern pasal kita....betul tak???

mama said...

assalammualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
Sya suka tengok gambar keluarga awang penuh meriah dan ceria..tapi kalau ditengok cuma family awang saja yang punya bilangan yang kecil.. hanya tiga orang, yalah yang 2 orang tidak ada cuma seorang saja...kalau tak kerana family lain yang meramaikannya, pasti family awang tak semeriah yang ditengok..ataupun awang punya lebih dari tiga orang anak???....kalau ada mana yang lain nya selain dari yang 2 orang tu tak ade???
may i know, how many children do you have?? or u tak mentioned about yang lain ...yelah awang kadang2 tu yang kita tak suka, tak banggakan inilah yang akan lebih memahami dan menyayangi kita walau tak nampak dari sudut zahirnya..tapoi lahiriahnya..kita tidak sedar....

mama

Unknown said...

Waialaikum Asalam mama,
Wow!!!soalan cepu mas atau soalan maut hehehe..
Ok sebelum menjawap saya uchapkan terima kasih kena sudi visit my blog dan Selamat Hari Raya pada mama & family.
#1.Anak 3 female 2 male.
#2.Yang female dua orang dah punya family sendiri masing-masing sibuk.Yang satu tutor at unimas(study oversea soon).
#3.Ini yang pening kepala.Lelaki 2 orang..masih study kat college.